آیا باید نوشیدن 8 لیوان آب اگر GFR من 63 است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا باید نوشیدن 8 لیوان آب اگر GFR من 63 است

باید نوشیدن 8 لیوان آب اگر GFR من 63 است؟ در واقع، بیمار با GFR 63، آنها باید از مصرف آب به شدت کنترل، که می تواند کمک به آنها را برای زندگی بهتر است. بنابراین برای کسانی که بخشی از بیماران ممکن است آنها باید آب خیلی نوشیدن نیست، بنابراین به عنوان برای کاهش مشکلات کلیه.

مشخص شده است که حفظ تعادل مایعات در بدن یکی از کارکردهای اصلی کلیه ها است، بیمار با GFR 63، کلیه ها نمی توانند به اندازه کافی کار، پس از آن می شود کمتر قادر به نگه داشتن سطح مایع متعادل. بنابراین، کسانی که آب اضافی در بدن در بدن، که ممکن است فشار خون بالا باعث تجمع می یابد و در نهایت ممکن است به بیماری های قلبی. اگر میزان آب در بدن به سطح بسیار بالایی می رسد، که ممکن است بدن به متورم شود - شروع در مچ پا، به علت گرانش - و گسترش تا بدن است. اگر درمان نشود، مایع اضافی در ریه ها حل و فصل خواهد شد، باعث یک بیماری تهدید کننده زندگی به نام ادم ریوی.

چه مقدار آب باید بنوشید I؟

توصیه مایع روزانه برای هر بیمار متفاوت به یک است. به طور کلی، صحبت کردن، ادرار بیمار تولید، مایع بیشتر آنها می نوشند. پس با توجه به شرایط خود شما نوشیدن برخی از آب است. راه بهتر است به دکتر خود بپرسید، آنها را بهترین مشاوره را به شما بدهد.

شما ممکن است نیاز به نوشیدن یک پر هشت لیوان آب در هر روز به سالم ماندن، اما بدون توجه به، به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی، به خصوص با پایان مرحله بیماری کلیوی، شما باید از مصرف آب به شدت کنترل.

اگر شما هر گونه کمک نیاز و یا سوال دیگری در مورد بیماری کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه، GFR 63 است، باید نوشیدن 8 لیوان آب اگر GFR من 63 است ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: